سفارش تبلیغ
صبا ویژن
این دلها همچون تنها به ستوه آید پس براى راحت آن سخنان تازه حکمت باید . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :6
بازدید دیروز :0
کل بازدید :1715
تعداد کل یاداشته ها : 3
103/2/17
11:6 ص
موسیقی

محکومیت تخریب قبر حجر بن عدی از سوی علمای شیعی عربستان

بزرگنمایی :  

 

خبرگزاری آریا- علمای شیعی عربستان حمله به قبور و مقدسات اسلامی به ویژه نبش قبر حجر بن‌عدی ، صحابه پیامبر گرامی اسلام(ص) در شهر دمشق ، پایتخت سوریه را ، محکوم کردند.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از شبکه خبری راصد، سیدحسن النمر الموسوی، خطیب جمعه مسجد جامع "حمزة بن‌عبدالمطلب" در شهر "سیهات" عربستان با بیان این که حرمت انسان‌ها نزد خداوند متعال مهم‌تر از خانه خداست، به پیامدهای خطرناک نبش قبر حجر بن‌عدی در سوریه هشدار داد.
سید‌حسن النمر الموسوی گفت : عاملان این جنایت هدفشان این بود که به امتی که حجر بن‌عدی متعلق به آنان است، اعلام کنند که دشمن هستند و نمی‌خواهند زندگی مسالمت‌آمیزی با دیگر مذاهب اسلامی داشته باشند.
این عالم شیعی عربستانی خاطرنشان کرد : نبش قبر حجر بن‌عدی از ارزش و جایگاه وی نمی‌کاهد، بلکه نشان می‌دهد که ایشان مسیر صحیحی را انتخاب کرد که به نفع امت اسلام بود.
شیخ فیصل العوامی، از دیگر علمای شیعی عربستان نیز ضمن محکومیت حمله به قبور و مقدسات اسلامی به ویژه قبر حجر بن‌عدی، این اقدامات را بیانگر خوی خبیثانه ظالمان برشمرد و تأکید کرد : ظالمان با این اقدام خود خوی حقیقی و خباثتشان را به جهانیان شناساندند.
 منبع: http://www.aryanews.com/News.aspx?code=20130507095025041&svc=57 

 


92/2/17::: 7:11 ع
نظر()